Packad och klar!

Vi är så gott som klara med packningen och alla förberedelser nu, bara lite smågrejer som ska ner i handbagaget! :)
Kan inte fatta att jag och Mats ska ut och resa på egen hand, kan ju gå hur fan som helst :P
Så länge vi klarar av att checka in och kommer på rätt plan så är jag nöjd!
 
Ikväll har jag varit på innebandyträning igen.
Tränade teknik i 1½ timme och det var riktigt kul, jag som var så nervös innan.
Det är bara att nöta nöta nöta så kommer det med tiden :)
Lite tråkigt att jag missar 3 träningar nu men sedan är det bara att ge allt så jag platsar i laget innan serien drar igång ;)

Har tagit en skön dusch, skrubbat kroppen och målat tånaglarna.
Nu är jag redo för SEMESTER!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0