Återbesök hos läkaren

Kommer ni ihåg hur det var sist jag var hos läkaren för att undersöka varför jag är så trött jämt?

Om inte så kan du kika här.

Idag var det iallafall dags att gå dit igen eftersom jag har ätit mina piller ett tag, bad om att få en annan läkare och den jag fick träffa idag var mycket trevligare och inte alls skräckinjagande.

 

Tröttheten har inte blivit så mycket bättre så jag har tagit lite nya prover idag bla för gluten och laktos. Med tanke på att min mage sväller så fruktansvärt när jag äter så kanske det kan finnas ett samband mellan det och tröttheten. Det är bara att vänta och se, annars är jag förmodligen bara psykiskt utmattad och magen bara är som den är!

 

Det blir en lugn och skön kväll på soffan ikväll med älsklingen framför tv:n.

 

Slipper köra till jobbet imorrn iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0